Annons:
Etikettpresentation
Läst 1440 ggr
Sophie&Segra
8/6/12, 3:24 PM

Välkommen - Westerner Forest Meadow

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla, Glad

Första inlägget här inne.. Och det med anledning av att vi i förrgår fick hem vår efterlängtade Cocker!
En 7årig, kastrerad hane som omplacerades via Hundar Utan Hem.

Vi föll pladask, och det klickade helt och hållet mellan oss, min hund som jag har sedan innan och med alla inblandade parter.. Så att han skulle få flytta till oss, blev en självklarhet!

Så nu sitter jag här, med min Schäfervalp på 6 mån, och vår fina Cocker gubbe på 7 år.. Dom sover tätt intill varandra, som om dom alltid bott ihop.. Bättre hund kunde vi verkligen inte fått. Vilken prins han är Kyss

Så, jag tänkte presentera oss lite.. Eftersom att jag nu kommer kika in här rätt ofta tack vare prinsen Glad

Idag kom dom ifrån Hundar Utan Hem, och vi skrev alla papper.. Så nu är han våran, på riktigt.. Hur underbart som helst!

Så här har ni honom - Westerner Forest Meadow "Chico", aka Prinsen Kyss

Försök att ignorera hans fruktansvärda klippning.. Han såg så ut när vi hämtade honom..
Tyvärr fick jag raka ner honom helt o hållet, då hela han var full av tovor o pälsen va inte skött för fem öre.. Så jag rakade ner honom helt så vi kan börja om med pälsen.

Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.

Annons:
Ria74
8/6/12, 4:09 PM
#1

Välkommen hit! vilken stilig herre ni har Glad jag ser fram emot att se och höra mer om honom.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Ressu
8/7/12, 8:40 AM
#2

Välkommen hit, hoppas du ska trivas här med oss! Önskar er all lycka till med honom och så ser jag framemot att få höra om hur det går för er i framtiden =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Michaela-N
8/9/12, 2:50 PM
#3

Vad kul, lycka till med honom! Blue roan är en sån fin färg, den snyggaste på cocker Glad

maay
8/21/12, 2:27 PM
#4

Välkommna! Glad

Så Fin han är! Ser fram i mot att få följa och höra mer från er!

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Upp till toppen
Annons: