Annons:
Etikettot-tråd-off-topic
Läst 3808 ggr
Knutte-love
11/30/12, 7:39 PM

Klotterplank!

Ja, Jag tänkte att det kan vara roligt att kunna berätta eller bara skriva av sej. =)

Man kan skriva om allting här. och inte bara om Cocker spaniel. =)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
Ria74
12/2/12, 11:06 PM
#1

Låter som en utmärkt ide. :)

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Ressu
12/6/12, 11:05 AM
#2

Hur är vädret hos er?

Här i kustrakterna i Finland har det varit bitande kallt nu i flera dagar men idag är första dagen som vi har mindre än -10 grader. Dock har vi inte fått så mycket snö här, kanske nån cm på sin höjd!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Ria74
12/8/12, 11:12 AM
#3

Här i skåne är det svinkallt idag -12 grader. En hel del snö har det kommit med och mer lovar dom redan imorgon Tyst

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Ressu
12/8/12, 1:23 PM
#4

Nu börjar 2012 närma sej sitt slut…Har någon redan planerat in något skoj inför 2013?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Knutte-love
12/8/12, 5:50 PM
#5

Här har det kommit super mkt snö.;) Det är snö ända upp till midjan på mej.:P 
Inför 2013 har jag planer på att skaffa en liten uppfödning på marsvin. Dock så kommer jag inte vara Reggad. Men jag ska bara testa detta med uppfödning. kommer kanske komma en kull nu. och sen kanske gå vidare därifån.=) Har ni några planer?=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Fridaaaa
12/9/12, 12:06 PM
#6

För mycket snö här:P
Ska bli snöstorm i Skåne och ska dra in över oss i Blekinge och Småland ikväll :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Ria74
12/9/12, 9:13 PM
#7

Full snöstorm här ikväll. Det är kallt, blött och blåsigt - inte min favorit Rynkar på näsan

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
12/11/12, 11:12 PM
#8

Här i Gävleborg så blåser det och snöar.. inte det roligaste. men då är det tur att man har Andra avenyn och kolla på.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

jenay
12/13/12, 4:09 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

här är det kallt och en massa snö. mina  planer för 2013 bli väl katt utsl

och träna min valp och ta en kattkull med till våren så jag kommer   har  fullt upp. är reggad katt uppfödare per och exo. har just nu 4 kattungar till

Cool..salu.

Skrattandeha en bra dag. kram

Ria74
12/15/12, 11:42 AM
#10

#9 Men gud vad söt!

Idag slaskar det i Skåne, inte min favorit de heller. Både jag och Bella längtar till sommaren just nu.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
12/15/12, 3:27 PM
#11

#9 ÅHH vilken sötnos.=)

#10 Och här bara snöar det. =P Kommit snö ända upp till midjan nästan. =P

Igår va jag och hämtade en naken katt med en kompis. Riktigt ful söta katter det. ;)

Och idag så bakar jag och mamma Kanelbullar och Lussebullar.;)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ressu
12/15/12, 9:42 PM
#12

Idag var jag tvungen att åka in till stan för att skaffa en ny telefon igen. Den första simma i hundarnas vattenskål i april och i torsdags så åkte den andra i golvet så skärmen sprack. Suck. Tur man har en hemförsäkring som täcker =). Men visst är det förargligt ändå. Före det så har ingen av mina telefoner gått sönder =/
Annars så sitter jag mest vid valplådan just nu då vår sheltietik valpa i måndags. =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

jenay
12/17/12, 8:23 AM
#13

tack ja hon är både söt och gosig kisse.Coolshelit är en fin hund tycker jag.

Skrattandeha en bra dag. kram

Annons:
Knutte-love
12/17/12, 8:59 PM
#14

I dag så va jag på arbetsförmedlingen. Nu blire att söka jobb i tre månader innan man får en enda krona.. Tur att jag bara har marsvin. så dem inte kostar en hel del.=) OCh tur att jag har en mamma som kan köpa mat och sådant åt dem. Flört

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ressu
12/17/12, 11:16 PM
#15

#14 Hoppas det löser sej för dej.

Idag blev valpen 1 vecka så vi har nu uppdaterat hemsidan med nya bilder samt så har jag även bakat pepparkakor idag. Julen är snart här och jag har tyvärr inte alla julklappar inhandlade ännu =/

Hur är det med er? Har ni alla hunnit handla klart inför julen?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Fridaaaa
12/18/12, 12:12 AM
#16

#15 bara en klapp kvar att handla :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Knutte-love
12/18/12, 1:11 AM
#17

#15 Tack. Det hoppas jag med. Lite mycket motgångar för tillfället.=(

Jag har inte kunnat handla någon julklappar iår.:( Hoppas på pengar snart så jag kan ge mina nära ochkära något litet.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

jenay
12/18/12, 5:07 AM
#18

jag ha en klapp kvar. och det är tanken som räknas faktiskt. mvh jenay. kram och god jul.

Skrattandeha en bra dag. kram

Knutte-love
1/4/13, 9:53 PM
#19

Skulle logga in på min mail idag. Men då är det någon som har hackat sej in på mitt konto.. Och jag kan inte återställa lösenordet igen heller… Så nu måste jag vänta 24 timmar innan jag kan testa igen.. :/ Usch så segt..

Det är nu man säger bättre lycka nästa gång va? Tungan ute

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ressu
1/4/13, 11:24 PM
#20

#19 Men usch va jobbigt! Hoppas det reder sej för dej!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Annons:
Knutte-love
1/4/13, 11:47 PM
#21

#20 tack. Ne, man kan väl inte göra annat är att hoppas och försöka.;)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Fridaaaa
1/4/13, 11:49 PM
#22

#19 Jag hade försökt kontakta någon som har hand om den sidan. Jag hade inte kunnat ha ro, om jag vet att någon hackat sig in på min mail, vem vet vad för uppgifter de kan hacka sig in på där om man har otur :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Knutte-love
1/4/13, 11:59 PM
#23

#22 Jo jag har försökt med det mesta. Men hittar ingen som amn kan kontakta. Och sen har ju bara denna mailadress. så jag kan ju inte maila dem heller.. :/ Så himla surt. :( Men en kompis sa att mailen stängs ner efter för många gånger med fel lösen. Så hoppas att den gjort det. Annars är det kört.:/ Sen vet jag ju inte hur länge den har kunnat logga in heller. för jag har inte fått mail på ett tag.. Så himla surt.. :/ Önskar verkligen att jag kunde byta lösen. :/ För att få en länk till ett nytt lösen så måste jag svara på olika frågon t.ex "namn på mappar som du har skapat,uton strandadmapparnasom skräppost, utkast och skickat". Och det är ju verkligen något man lägger på minnet. :/

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

jenay
1/7/13, 5:45 PM
#24

va tris när folk inte ha annt för sig. nån som vet när vår kurser komme ri gång så här på våren??

Skrattandeha en bra dag. kram

Knutte-love
1/18/13, 8:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Inte kunna varit så aktiv här innne dem senaste dagarna. Det är så att min marsvinshona har fått en liten bebis! =D slänger även in en bild på denna sötnos.=) Tyvärr så blir det att jag inte behåller henne. Men hon flyttar nog till en uppfödare som ställt upp mkt för mej dem åren jag haft marsvin. =)

Namn har jag inte hittat på något än. =P Min syster sitter och rabblar upp olika namn till henne. ;)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

SusannAlg
1/19/13, 2:32 PM
#26

Så gullig!!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Ressu
1/19/13, 2:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

#25 Vilken sötis!

Jag hinner heller inte vara så aktiv då jag har just dragit igång kurserna igen samt så har vi en snart 6 veckors vild valp hemma =)

En bild från då hon var 4 veckor =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Annons:
Knutte-love
1/21/13, 2:51 PM
#28

#26 & #27 Ja det är hon verkligen!=)

Åhh vilken liten sötnos.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
2/16/13, 6:42 PM
#29

HAr nyss kommit in efter en promenad med Danny. Så himla skönt att bara kunna gå och lyssna på musik samtidigt. Danny va lös den mesta av tiden. och han skötte sej alledess utmärk! =) 

MEN det jag kan bli trött på är min syster! 😴 Jag kom in och sa att han va trött redan vid skolan som ligger en liten bit bort. Eftersom vi tränade samtidigt som vi gick. Och då säger syrran "Han är inte trött….. Han kan springa hur mkt som helst…" Men det va ju bara det att jag menade att han va trött i huvudet när vi kom dit. inte att han inte orkade springa… För jag vet att han kan springa hur mkt som helst.. Så det va ju inte det jag menade… Och det trodde jag att hon fattade…. Men det gör hon aldrig… Varför inte bara hålla med istället för att försöka leka bäst?! 😢Åhh! Förlåt för att jag skriver detta här… Men det kändes som att jag bara behövde få skriva av mej det… Och denna  sajt är den ENDA som det går att skriva något i utan att folk hoppar på en för något. =))

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
2/16/13, 6:53 PM
#30

#29 Klart du ska kunna skriva av dig utan att nån hoppar på dig. Vi på sajten finns här för att stötta varandra :) Jag förstår precis vad du menar med att hunden kan vara trött efter ett träningspass. Bella blir också mentalt trött när vi har tränat, springa kan hon med göra sen. Men jag märker att hon inte är lika alert.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
2/16/13, 7:03 PM
#31

#30 Tack. Det känns skönt att veta att det går att skriva av sej. Det är inte så roligt att behöva hålla det inne hela tiden.👍

Jo precis. Jag har ju haft problem med Danny att han försöker sticka när han går lös och nosar. Så det va ju det vi tränade på mest. Och det va inte förns vid skolan som han visade att han va trött. Inte helt trött. men att hjärnan fick tänka lite mer än vanligt. =P 

Jag va ju glad att hans hjärna fick tänka lite mera, än en vanlig promenad. =) Och då är det inge roligt att komma hem och syrran försöker leka bäst och låter grinig. 😕

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
2/18/13, 6:13 PM
#32

Idag så vart min lilla marsvinsuge(My) 5 veckor.=) Så hon flyttade till sitt nya hem. och en va mina hanar följde med eftersom Anki ville låna honom till Avel åt två honor. =) Så nu har jag bara 5 marsvin ett tag.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
2/26/13, 2:52 PM
#33

Jag lär bara få skryta lite över Danny! Jag är så himla stolt över honom.  Jag åkte till en kompis igår. och han har varit lös nästan hela tiden och han har varit duktig! =)) Nu känns det som om alla problem börjar lösa sig för honom och mej! 👍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
2/26/13, 3:06 PM
#34

#33 Åh vad roligt 👍 det känns alltid skönt när man känner att alla bitar faller på plats.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Knutte-love
2/26/13, 3:07 PM
#35

#34 Ja. Jag är så stolt över honom! 😍 Ja, det gör det verkligen! 🙂

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ressu
2/26/13, 11:09 PM
#36

#33 Vad roligt då det går åt rätt håll! =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Knutte-love
3/7/13, 2:40 PM
#37

#36 Ja.=))

Förlåt för att jag inte varit aktiv här den senaste veckan. Det har varit rätt mycket med allting! + att vi inte har internet hemma. Betalningen ´har inte kommit in än. Så jag hoppas att det fungerar snart! =)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
3/31/13, 8:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

Satt och läste på min systers blogg för ett tag sedan och hittade en sjukt söt bild på Danny! =) Fattar inte att han va så söt!=D

Så jag tyckte att jag kunde dela med mej av den här! =)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
4/1/13, 3:17 PM
#39

Idag fick Danny, Wille och Trofé träna lite Agility. =) Det va första gången för Danny.=) Han va duktig. Men har fuskade mkt. =P Det skulle nog jag också göra om jag inte vela.=P Sedan fick hundarna leta lite Godis.=) Och självklart så gjorde jag illa höger handen när jag skulle stoppa tillbaka slalom pinnarna i skrubben. :/ Alledess i väcket där man böjer tummen. Självklart på höger hand också. =P Typ andra dagen i rad nu.:P

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

maay
4/8/13, 4:56 PM
#40

#39 Vad roligt med agility! Vill testa det med Emil i sommar :) Kan också gissa på att Emil kommer fuska en heel del ;) 

Hoppas det blir bättre med handen!

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Knutte-love
4/8/13, 9:20 PM
#41

#40 Ja det va riktigt roligt! =) Det tycker jag att du ska göra!=)) Hehe, joo. Hoppas bara att dem inte kommer fortsätta med det. ;)

Det är mkt bättre med handen! =)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
maay
4/8/13, 10:04 PM
#42

#41 ja det får man hoppas ^^ 

Vad bra! :)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Knutte-love
4/13/13, 8:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#43

För tillfället så har vi en liten inneboende vid namn Kanin. Hmm, Undrar vad han är för djur?🤔 

Ni måste ju få se hur sjukt söt han är!😍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

maay
4/13/13, 10:42 PM
#44

#43 åh, ett sådant djur har jag aldrig sätt förut.. :o Otroligt sööt i vart fall ;)

//Linnea

Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus

Ria74
4/20/13, 6:10 PM
#45

#43 Gud så söt 😃 han ser nästan ut som en nallebjörn.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
4/20/13, 9:11 PM
#46

#45 Hehe ja det är han! =D Hehe ja!=D

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
4/23/13, 5:26 PM
#47

Solen skiner. Men regnet bara öser ner. 😛

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
4/23/13, 6:28 PM
#48

Blåsigt här idag och vi har varit hos veterinären och fått vaccination. Bella formligen avskyr att gå till veterinären och skäller hela vägen dit i bilen.

På hemvägen däremot är hon hur glad som helst.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Knutte-love
5/26/13, 10:27 PM
#49

Suttit i Storvik och kollat på folkrace i två dagar. Både igår och idag. Jag kan ju säga att jag vart ganska solbränd i ansiktet. ;) jag känner mej febrig och vill bara sova! ;) medans jag har roat mej så har Danny fått varit hemma med min mamma och syster. Så han har fått åkt mkt inlines under dem här två dagarna! ;) nu ska nog jag och Danny gå upp och ge mina marsvin och Kanin mat och grönsaker. För efter det får Danny en kyckling boll! ;) jag tror att det kallas bortskämd. ;) får han inte sin kyckling boll på kvällen så blir han sur och sover UNDER sängen och inte på! :P

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Knutte-love
12/12/13, 2:14 PM
#52

Ja, denna tråd har varit ganska oaktiv ett tag. Så tänkte att jag skulle skriva några rader. 😃

Efter en riktigt jobbiga veckor. Så är jag glad för att ha min älskade Cocker Spaniel Danny! Idag är det en särskilt jobbig dag den senaste timmen. Så är jag riktigt stolt över att ha min älskade Danny vid min egna sida! ❤️Han ligger nämligen bredvid mej i soffan och har myst ner sej så nära han kan. 🙂  

Och mitt hjärta bara rusar när han visar att han bryr sej.🤗  

Han kan självklart vara ett monster. Men han är endå min egna räddare i nörden min prins ! ❤️😢

Nu hoppas jag att jag kan lämna detta bakom mej och att mitt avskyvärda hat försvinner. Och hoppas på bättre tider till nästa år!😕

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
12/12/13, 2:29 PM
#53

#52 Kram till dig och slick från Bella. Hoppas det känns bättre snart. Visst är dom helt underbara när dom visar att dom bryr sig ❤️

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
12/12/13, 2:45 PM
#54

#53 Och där kom det en liten glädjetår! 🤗 Det hoppas jag med. 🙂
Dem är mer än underbara! det finns inget ord som kan beskriva det känslan! ❤️

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
12/23/13, 5:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

Och tyvärr så tog inte min otur sin vändning som jag hoppats. 

Halv fyra i eftermiddags va jag hos Vetten och fick ta farväl av min bäst vän Opera! 😭 Det va ett svårt beslut! Men jag får vara glad över dessa 3-4 år vi har haft tillsammans och det vi har gått igenom! 😢

Nu kan hon äntligen springa i det gröna och va med sin kompis Qruella. 😕Gud vad jag kommer sakna mina två vackra flickor! Hoppas att vi ses något dag vännen! ❤️

På bilden så är hon den stora! 

Jag och min uppfödare till mina marsvin kommer att sakna henne och försöka bära hennes gener vidare! 😭❤️

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
Ria74
1/19/14, 3:38 PM
#56

#55 usch vad tråkigt 😢

Här är det full snöyra idag och varken jag eller Bella gillar det alls. Hon ser ut som en snögubbe bara hon har varit ute och snabbkissat.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
1/20/14, 6:38 PM
#57

#56 ja riktigt tråkigt. 😕 

Men igår flyttade hennes barnbarn hit! 👍 

Här har den värsta snön kommit. efter att det har snöat i flera dagar. som tur är så är det bara pudersnö, så det fastnar inte så mycket snö på Danny.😉 Och tur är det. Jag har inte hunnit köpa en Overall åt honom än. ^^

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
1/29/14, 11:09 AM
#58

Snö, snö och åter snö idag. Bella kommer att se ut som en snögubbe innan vi kommer in igen :)

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Ressu
1/29/14, 7:36 PM
#59

Kallt, kallt och riktigt kallt har vi det =( -23 imårse då jag skulle ut med vovvarna, det uppskattar varken jag eller de =(

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Ociosa
1/31/14, 2:58 PM
#60

Här har vi -5 :) hundarna ser ut som snömonster! Men köpt sånt spray s det underlättar :) Nu i helgen ska det vars plus grader :(

Knutte-love
4/19/14, 11:35 AM
#61

Efter många dagar utav regn och blås, så har äntligen solen hittat fram. 😃

Min dator har bråkat med mej ett ex antal gånger nu dem senaste månaderna.. Så i förrgår så vart jag trött på datorn då jag vela spela Counter Strike men det gick inte ens att öppna spelet. Så jag ringde och frågade två kompisar vad jag skulle göra. Men dem hade aldrig varit med om det. Så jag skulle vänta så skulle hon fråga runt och se om det va något som visste ngt om mitt problem. OCh igår fick jag svaret.. Att ett hårddiskras kommer att ske under framtiden på min dator.. Dem kunde inte säga exakt, men nån gång kommer det att hända. Och det kommer att kosta över 500 kr för en ny hårddisk. :(

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Ria74
4/19/14, 2:12 PM
#62

#61 Inte kul 😕 datorer kan jäklas med en rejält när det vill sig illa. 

Här i skåne är det varmt och soligt idag, konstrundan lockar massor av folk. På vår lilla väg tror jag trafiken minst fördubblats, kanske hela 40 bilar på en dag 😉

Det har bakats muffins, grillats, tvättats och hängts ut en massa idag. Nu är det kaffe och internetpaus 🙂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Knutte-love
4/19/14, 10:33 PM
#63

#62 Ne, inte alls. 😕 Oja.. Och när man egentligen inte har råd med att dem jävlas. 😕

Ohh, det är inte illa. 🙂

Ohh, muffins är gott. 😃 Kan du skicka några. 😉

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: