Annons:
Etikettträning
Läst 1064 ggr
LuLeLo
12/21/14, 11:18 AM

Planer och mål 2015

Vad har ni för planer/mål inför 2015? Uppfyllde ni målen 2014?

Tass Josephine

Annons:
Ria74
12/22/14, 10:05 AM
#1

Vi har inte så mycket planer för året, Bella blir 11 år i sommar så hon får vara pensionär nu och göra sånt hon tycker är kul :)

Lite spår, lite lydnad och lite annat vi tycker är spännande blir det såklart så länge hon orkar.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
12/23/14, 2:19 PM
#2

I början av detta år så hade jag inga planer för året som är nu. Men på detta år har det hänt så himla mkt som jag inte räknade med! JAg och Danny har haft vår allra första tävling. Så jag har gått ut på Rallylydnadsplanen som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra. 

Inför det kommande året så är planen att försöka få lite meriter och även utställningschampion. så jag får klippa av den långa pälsen han inte trivs med. Min syster har lovat att hjälpa mig med honom att träna/tävla honom så jag får ta det lugnt. :P Så det är väl våran plan för inkomande året! :)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Emouse
1/9/15, 3:49 PM
#3

Lipton ska få lära sig grunderna i bruks och fortsätta med inkallnings träningen som han är lite seg med! Det är målen. Jag vill inte sätta så höga mål på en valp🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

LuLeLo
1/9/15, 4:00 PM
#4

#3 Vad roligt med en till som ska syssla med bruks :). Vilken specialgren?

Tass Josephine

Emouse
1/9/15, 4:43 PM
#5

#4 Spår och sök😃 Sen kommer vi börja lite på agility och lydnad så småningom🙂

Jag som är van med Border collie och aussie och sånt och nu ska vi försöka få en liten gummibolls cocker till en liten arbetshund😉 Men cocker är både smarta allrounds hundar men samtidigt soffpotatisar när dom själva vill! Glada i allt verkligen!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

LuLeLo
1/9/15, 6:08 PM
#6

#5 Gud så kul! Jag blir alltid så glad när cockerägare är lite extra aktiva med sin cocker, för rasen har verkligen kapaciteten till det :). Uppdatera gärna här i iFokus om hur det går för er!

Tass Josephine

Annons:
Emouse
1/9/15, 7:45 PM
#7

#6 Kapaciteten är allt där! Kommer ihåg när det var klubbtävling i lydnad med massa bruksraser och etc.. Den lilla cockern tog hem guld😃❤️ Snacka om att alla blev förvånade!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Emouse
1/10/15, 11:38 AM
#8

Men det är lite tråkigt, ändå. Han är ju inte registrerad i SKK så han får inte delta i tävlingar i bruks. Men dom kan ju vara minst lika duktiga ändå!🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

LuLeLo
1/10/15, 12:21 PM
#9

#8 Klart han kan, men tråkigt att ni inte kan tävla 😕

Tass Josephine

Emouse
1/10/15, 1:43 PM
#10

#9 Jo😕

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Upp till toppen
Annons: