Annons:
Etikettbilder
Läst 1338 ggr
taylor__lambert
2015-01-07 15:55

Micke har fått skor :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min cocker fått skor då han under vintern och delar av hösten får köldkramp.

Vi har testat lite allt möjligt, alla olika sorters krämer som finns men, näe, ingenting har funkat! Så nu får han ha skor, han hatar mig för det men hellre det än att han går runt och haltar.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Knutte-love
2015-01-08 18:18
#1

Åhh så gulligt!! 😍 Hoppas det fungerar. 

JAg har tänkt prova skor på min cocker Danny också. Pga att inte få med all snö in på vintern. men tycker det är lite onödigt att dra på han skor när matte är lite lat. 😂

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

taylor__lambert
2015-01-08 20:49
#2

#1 jora det verkar funka bra, ville ju ha ifrån början lite högre skor då Micke oftast brukar lyckas gå ur dom flesta vi provat, men dessa satt mycket bra. Usch ja aldrig kul med snö i hemmet! För en del har ju den där sprayen man sprayar på tassarna funkat bra och hållit snö borta. Vet att det även finns typ ben skydd hos hurtta tror jag det var.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Ria74
2015-01-09 14:13
#3

Men gud så söta skor ❤️

Har haft funderingar på att köpa till Bella eftersom hon inte gillar att gå i snö när det är kallt. Men hon gillar verkligen inte att ha något på fötterna heller så har inte blivit av.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

taylor__lambert
2015-01-09 20:35
#4

#3 det känner jag igen ifrån en dagishund som vi hade XD total vägrade att gå i snön och skor och liknande var ingen ide för då gick vi inte alls! Hahah.

 men har du prova något ännu på henne? på en del funkar ju bara enkla strumpor, brukar inte kännas lika mycket heller.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Rachix
2015-01-11 13:28
#5

Vi har letat efter skor, men tycker många är för små för min chockers jättetassar. Vad är det för storlek på Mickes skor? Han ser inte ut att ha så där jättestora tassar, men skenet kan bedra. :)

taylor__lambert
2015-01-11 14:48
#6

#5 på de där skorna är det storlek 5 (tror även att storlek 6 var för cocker enligt deras tabell). Just nu har han inte stora labbar, men när pälsen väl kommer ja då blir dom stora som hus! Hade ett par andra skor annat märke när han hade päls, då vart det storlek 8 på honom. tycker  nog skorna sitter som bäst när det inte finns någon päls runt, eftersom pälsen blir så tjock ramlar skorna oftast av lättare

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Upp till toppen
Annons: