Annons:
Etikettkennel-valpar
Läst 3057 ggr
hundarojag
1/19/15, 5:20 PM

Fodervärd

Hej! Är ny på sajten och ni får radera mitt inlägg om jag är på fel ställe. ☺️ 

Jag letar efter en bra uppfödare som vill ha mig som fodervärd till en liten nätt cocker tik. Jag har många års erfarenhet av hund samt jobbar på världens bästa hunddagis.Har 2 chi tikar som är med varje dag på dagis. 

 Men vill ha en ras med mer driv och arbetsvilja i . Men ändå världens kelgris. Så Cocker passar perfekt! Jag bor i Malmö. Jag ska ställa ut samt spåra och prova agility. Hör av dig så berättar jag mer. Kram 😉

Annons:
Ria74
1/19/15, 5:57 PM
#1

Välkommen hit!

Det går jättebra att lägga upp inlägg där man söker hund här. Många kennlar söker aktivt efter fodervärdar så hittar man någon i närheten som man känner att man skulle vilja ha en hund av kan det vara en idé att ringa eller maila dit och fråga.

Har inte dom någon hund dom ska lämna ut på foder så känner dom oftast till någon annan kennel som söker fodervärd.

Lycka till i ditt sökande 🙂

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

hundarojag
1/19/15, 6:40 PM
#2

Tack Maria! ;-)

SuperLimm
1/21/15, 11:57 AM
#3

Jag föreslår att du tar kontakt med olika uppfödare i din närhet och ber att få komma på besök i första hand. Lär känna uppfödaren ordentligt och hitta någon du gillar, sånt underlättar väldigt mycket sen när det är dags för tiken att lämnas till uppfödaren för valpning osv. Det är nog väldigt svårt att lämna bort sin foderhund till någon man inte gillar. Sen när du lärt känna uppfödaren och den lärt känna dig så är också chansen större att uppfödaren vill att du ska ha en av sina hundar hos dig på foder :)

Mvh Linn

Upp till toppen
Annons: