Annons:
Etikettbeteende
Läst 1459 ggr
Ria74
2015-01-31 14:18

Skryttråd

I denna tråden skryter vi ohämmat med våra hundar. 

Ingen bedrift är för stor eller för liten att skryta om. Så nu vill jag höra vad era hundar är bra på.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Ria74
2015-01-31 14:19
#1

Jag vill skryta om hur bra Bella var vid ett hundmöte idag. Vi har alltid haft stora problem, men idag gick det som en dans. Hon varken morrade, skällde eller drog i kopplet 😃

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

taylor__lambert
2015-01-31 14:30
#2

Kan jag skryta lite om Micke då 😃 körde DogParkour och hittade ett elskåp, i vanliga fall brukar dom vara läskiga men detta klarade han ju galant! Älskar när han vågar mera han utvecklas så mycket och jag blir så stolt!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Knutte-love
2015-02-06 17:26
#3

#1 åhh det är så härligt! vet exakt den känslan då Danny har varit precis lika dan! 😃

JAa får passa på att skryta lite om min älskade Danny! En bättre hund får man leta efter! Han följer alltid med mig vart jag än ska nästan och han är så otroligt duktig på att kunna anpassa sig till där vi är ! allt ifrån andra djur till små bäbisar!  En bättre hund för mig finns inte.😍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

LuLeLo
2015-02-06 19:20
#4

Jag är väldigt stolt och glad över att Lotus har så lätt för sig att anpassa sig till nya situationer! Nu tog jag med honom till farsan och här kommer han vara med mig över helgen, det är i en nästan helt ny miljö och han har fått åka kollektivt hit med en massa människor. Inga problem alls, ligger och sussar på golvet nu. Otroligt nöjd matte!

Tass Josephine

Frosstis
2015-02-06 19:55
#5

Alfons är så duktig och låter oss pilla i hans öron utan massa tjafs och gråt :D Och låter oss sätta upp hans öron i en tofs ett tag innan han skakar på sig :)) <3

taylor__lambert
2015-02-19 09:13
#6

Dags att skryta lite igen då! Har varit så mycket att skryta om nu på senaste tiden men aldrig kommit till skott ^^ tar det lite piece by piece.

Micke och jag skulle till Haninge hallen och träna lite blandade saker, slutade med rally lydnad och Agility som vi har pausat ifrån i ca 2 år nu. Och jag trodde ju att detta kommer inte gå så bra vi tar det lugnt, men faktum var att han kunde allting inklusive långhoppet som han inte riktigt kunnat innan, helt plötsligt kunde han den och jag vart så stolt!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Emouse
2015-03-08 10:31
#7
taylor__lambert
2015-03-09 21:37
#8

Dags att skryta lite om Micke igen :D

Micke har varit rädd för den platta agility tunneln i snart två år nu efter att han fastnade, sen dess har han varit livrädd för den, inte velat gå nära eller nått sånt. I lördags var vi i en inomhushall och dom hade en väldigt bra platt tunnel, så jag tog fram den och bad min mamma att hjälpa mig, efter ca 20 minuter med träning kunde Micke köra platt tunneln problemfritt!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Upp till toppen
Annons: