Annons:
Etikettot-tråd-off-topic
Läst 1245 ggr
Knutte-love
2015-04-26 15:09

Ber om ursäkt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste få be om ursäkt för att jag varit aktiv ett tag. Hela mitt liv vändes upp och ner för ett tag sedan och jag åkte på en deprition. Det va många tuffa dagar. Men Danny va alltid vid min sida och gjorde dagen bättre för mig. Min deprition ledde till först och främst sömnproblem. Låg vaken hela nätterna och kunde tvinga mig att somna 7 på morgonen. Men nu äntligen har jag börjat komma tillbaka och känner igen mig själv mer och mer, så inom en snar framtid kommer jag och Danny bli mera aktiva :) en stor kramiz på er Cocker älskare :)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
Ria74
2015-04-27 09:26
#1

Vad skönt att du mår lite bättre igen, välkommen tillbaka :)

Vilken duktig kille du har som har funnits vid din sida, Cockers är fantastiska när man mår dåligt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Emouse
2015-04-27 09:27
#2

Ta det lugnt! Ingen stress, titta in när du har tid och känner för det. Du ska inte känna dig tvingad❤️

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Knutte-love
2015-05-05 17:09
#3

#1 Tack! Hoppas att jag hittar tillbaka till mitt rätta jag igen så snart som möjligt 🙂

Oja! Jag hade inte klarat denna nergång om det inte vore för att Danny har funnits vid min sida så gott som hela tiden! ❤️

#2 Det ska jag göra Emouse 🙂 Tvingad kommer jag nog aldrig känna att jag är, dem flesta förstår och kan sätta sig in i vad jag går igenom. Så just nu har jag super mkt stöd runt mej och det är skönt 🙂❤️

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

taylor__lambert
2015-05-05 21:04
#4

Vet hur det är, när man hamnar där så finns det inget bättre än ens egna cocker som lyser upp ens dag. Micke fanns vid min sida hela tiden under mina sämsta dagar, och jag är väldigt tacksam över det. Skönt att du har en sån bra vän vid din sida och skönt att du mår bättre :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Knutte-love
2015-05-06 15:22
#5

#4 Ja, usch! inte ens en egen fiende önskar man att dem ska få gå igenom detta. Det är tur att hundarna förstår och vet vad som ska göras dem dagarna det inte är så positiv. 🙂 Ja jag är så glad för det! :)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Upp till toppen
Annons: