Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 700 ggr
taylor__lambert
2016-03-21 14:26

Ny värd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla underbara medlemmar!

Jag har fått äran att bli ny värd på cocker spaniel iFokus och jag tycker att det ska bli väldigt roligt och spännande. Jag brinner för vår älskade ras och jag hoppas jag, tillsammans med er, kan bringa lite mer liv på sidan.

En liten kort introduktion om mig: Jag heter Carro och befinner i Stockholm med min nuvarande cocker spaniel Micke. Jag studerar 100% på folkhögskola med inriktning Högskola/Universitet/Yrkeshögskola, min högsta dröm är att få jobba med hundar, vart och hur spelar ingen större roll just nu siktar jag på försvaret men jag vill gärna jobba inom tullen.

Micke är min allra första hund, innan har jag endast fått tillfälle att rasta andras hundar. Micke kom till mig när jag var 14-15 år, jag har lärt mig så otroligt mycket om hund och om rasen cocker spaniel tack vare min älskade lilla grabb, tillsammans har han och jag gått igenom mycket och vi är ett tajt team. Vi ägnar oss åt många olika aktiviteter och sporter rallylydnad, agility, dogparkour, simning, barmarksdrag, drag weight, lydnad, viltspår, freestyle och mycket mer. Det mesta är på lek och stoj nivå men nu 2016 ska vi debutera i Rallylydnad. 

Förutom min älskade hund har jag för tillfället en kanin på 8 år och fem gerbiler på snart 2 år. Mitt allra största intresse är hundar och andra djur, jag älskar också att fotografera. 

Om det skulle vara något så tveka absolut inte att skicka iväg ett PM, jag svarar på alla typer av frågor som rör cocker spaniel och hund och även det som rör sajten cockerspaniel.ifokus.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Ria74
2016-03-21 14:46
#1

Vad roligt att någon som har rasen tog över sajten 👍

Stort lycka till!

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Upp till toppen
Annons: