Drömmer era hundar ofta?
En period nu har Bella drömt en massa, hon kan vakna och yla eller skrika rakt ut ibland.
Vissa gånger så rycker de mest i hennes tassar och andra gånger visar hon tänder och morrar i sömnen. Man blir lite nyfiken på vad dom egentligen drömmer om 
Hur är de med era hundar? Märker ni om dom drömmer?
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Min cocker brukar jag inte märka det på men min fralla brukr gny och springa med benen i luften ganska ofta.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Precis så uppför sig Bella med, hon gnyr, morrar och springer med benen. Man undrar vad dom drömmer om.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Det är mest Mickey som man märker drömmar på, och det kommer mest efter en nästan överaktiv dag,,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Var hundvakt häromdagen och ena hunden skällde, gnydde och sprang jättemycket medan den andra hunden sov lugnt.
Festis drömmer ibland, då är det mest bara att hon rör lite på tassarna.
Zingo ser man väldigt tydligt på, han brukar gnälla, röra på benen, och ibland yla. Händer nästan varje dag på honom.
Jag har en valp på 9 veckor, och gud vad han drömmer!
Han skäller, ''rycker'', sparkar med benen, springer och morrar. Ibland drömmer han så mycket så han vaknar och ser helt chockad ut och inte förstår vad som hände.
Japp jag har en tik på ett år Hon är väldigt busig,
Hon gör så super ofta hun gnyr och srattlar med benen..
Ser ut som hon försöker jaga något :)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Våran blandis, dock inte cocker, brukar ofta sprattla & flåsa, haha, kan se väldigt roligt ut :)
Ibland kan man vakna utav att han ger ifrån sig ett skall.
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
När micke drömmer brukar han ligga och sparka mig i magen, om han ligger i sängen, men ligger han på golvet så rör sig tassarna, flåsar lite morrar ibland och mycket mer.
Det rycker lite i benen och ibland så småskäller han. Han har ylat en gång och då vaknade han av sig själv. Jag med dessutom blev livrädd. Tror med att han jagar något eller helt enkelt hjälper grannen att vakta. Det gör han själv på dagarna. Tycker själv att han är jätteduktig. Om han bara kunde vakta vår tomt lika bra.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast