Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikettbeteende
Läst 2508 ggr
Ria74
2011-04-05 19:20
0

Leksaker?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker era hundar om leksaker? Köper ni mycket leksaker till dom?

Bella har aldrig varit förtjust i pipleksaker, när hon var liten tittade hon mest på mig som om hon undra vad jag sysslade med när jag försökte vara rolig med en pipleksak Skrattande

Mjukisdjur som nallar och annat älskar hon däremot. Hon kan bära runt på en nalle långa stunder och sen gå och leta efter den.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[lolloita]
2011-04-05 19:58
0

Cockern är ju en apporterande jakthund! Skrattande…mina har ofta en mjukisråtta från IKEA tex…de är perfekta att bära tycker de. De plockar gärna strumpor och underkläder från golvet eller tvätt korgen om de kommer åt Flört

Ria74
2011-04-05 20:43
0

Just de strumpor är en favorit här med. Dom kan man hitta både här och där, gärna på kudden när man vaknar på morgonen Förvånad

Ressu
2011-04-05 21:21
0

Neitis favoritleksaker är fåglar (alltså leksaksfåglar så ingen tror vi har riktiga som leksaker Flört) som låter som änder.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ria74
2011-04-06 20:04
0

Jag köpte faktiskt en kyckling som lät som en hes and för ett tag sen till Bella. Inget hon föll för alls, däremot formligen älskar hon en leksaksgroda som kväker.

paula.wb
2011-04-18 12:09
0

Min hund tyckte inte om pipleksaker med nu gör han det. När han va liten var han rädd för dom. Min hund gillar inte leksaker så mycket han gillar ett rep med knutar på sidan bara men det är också allt

Cockerspaniel
2011-04-19 13:52
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min har en trasig valross (trasig menar jag med att den är flådd xD), en gul nallebjörn (som jag måste laga), Två stycken egengjorda strumknyten och ett gummiben.

Men har ingen av dem framme eftersom inne är det ingen lek som gäller, men vi leker med ena strumpknytet då vi är på grundkurs 1 och leker med gummibenet ute :P

Och på bilden så släppte hon precis gummibenet xD

Luciferchild
2011-06-29 13:17
0

Jag har en Cocker tjej på fyra år i höst.

Fram till för ungefär 2 år sen så hade jag nästan aldrig henne lös, för hon lyssnade inte, hon sprang fram till allt och alla och skällde, morrade, hoppade osv osv.

Sen tog min mamma med sig en boll som pep en gång på en promenad, och efter det sp har vi ALLTID en boll med på promenaderna.

Hon älskar sin boll. Hon gör allt för den.

Hon kan gå lös, ha bollen i munnen, när jag ser att det kommer en hund eller en människa så säger jag loss, hon släpper bollen, och väntar på at jag ska komma och ta den. Sen går hon vid min sida och tittar enbart på mig, ibland kan det hända att hon skäller till snabbt åt den andra hunden eller så för att hon vill säga att det är hennes boll, men hon springer INTE fram. När vi gått förbi kastar jag bollen och berömmer henne, ich hon blir överlycklig!

Jag är så glad att hon älskar bollar. Det funkar så himla bra. För jag  vet att jag har full kontroll bara jag har en boll :D

Med vänliga hälsningar  My

Viccan92
2011-09-19 23:31
0

Min hund är också galen i bollar är från den tiden hos förra ägaren som inte gick ut med honom knappt utan han fick bara aktivering genom bollar. Inte lika galen nu men gillar bollar, pipleksaker, gosedjur. Helst ska det vara någon blandning.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Fridaaaa
2011-09-20 09:02
0

Lillan har 1 leksak: en pipleksak.
Hon får bara ha 1 leksak i taget:)
Hon gillar nästan bara pipar, ibland har det gått bra med kamptrasa men det är väldigt sällan.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Damon
2011-09-20 14:34
0

Micke har en tunna leksaker, men bara de som kommer från IKEA tycker han bäst om förutom en gris, den är skit kul