Höst&vinteraktiviteter
Brukar ni göra speciella aktiviteter med era hundar höst/vintertid som ni inte brukar göra vår/sommartid? 
Kanske kan inspirera varandra 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej det kan jag väl inte påstå att vi gör. Snöbollskasting brukar vi syssla med när det är vinter.
Alltså jag kastar snöbollar och Bella fångar dom i luften. Annars gör vi nog inte något annorlunda.
En sak jag skulle vilja prova på är att lära Bella söka efter svamp. Det har dock inte blivit av än.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Jag brukar spåra lite med Lillan på hösten. Vill inte göra det på vår&sommar eftersom djuren har ungar osv.
Sedan brukar vi busa mycet i snön på vintern, bra träning för benen med att springa i tung snö :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lite lek och bus blir det i snön för oss också. Det gäller att det inte är för mycket snö bara, Bella fastnar och sen får jag rycka ut i drivorna och lyfta loss henne.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Tintin hoppar i snödrivor på promenaderna och har jätteroligt. Annars är han med lillebrorsan och har snöbollskrig och bygger snögubbar.
Försökte göra som Frida förra året och springa i djup snö på ett ställe där ingen gått. Jag fick gå i djup snö medan Tintin gick ovanpå istället. Det var inte så jag hade tänkt mig riktigt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Här drar vi pulkor :) och när det är halt drar de mig på sparken :)
Jag ska prova och se om min amris vill dra pulka i år. Hoppas.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
På hösten blir det ju en del jakt och så praktiskt spårning då älgjakten kommit igång. Men annars kan jag nog inte komma på något annat som vi skulle göra speciellt på hösten.

jag har lärt Casper leta svamp, men tyvärr lärde min sambo honom att äta upp dme med så det blir inte så mycket vamp över om han inte är kopplad. Tur man inte tycker om svamp :P
På vintern drar vi pulka, släde och leker i snön…
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
#8 Haha min hund hatar svamP:P