Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikettbeteende
Läst 2071 ggr
Ressu
0

Selektiv hörsel

Någon annan som har en cocker (eller annan ras också för den delen) med selektiv hörsel, dvs hör bara det de vill höra?

Neiti tenderar speciellt då hon hittar något som luktar intressant inte alls låtsas höra att matte eller husse kallar, men säger man någon av de magiska orden som nana (=betyder för våra hundar godis) eller käk så då kommer hon minsann på stubinen Glad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ria74
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det där känner man verkligen igen. När Bella är lös ute kan jag ropa mig hes om hon inte har lust att komma just då. Dom magiska orden här är "köra bil".

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Viccan92
0

Här är det faktiskt väldigt sällan som han inte bryr sig. Lyssnar gör han och tittar upp men om han sen kommer är en helt annan sak. Ofta får jag gå ut och jaga honom lite innan han går in. Som tur så är det ju bara någon sekund som han springer undan. Vågar inte ha honom lös utanför tomten än. Magiska orden här är "godis", "boll". Men är inte alltid det funkar.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Astell
0

Jag brukar ropa STANNA!! och då gör han oftast det…Jag har alltid Lillen lös i en kort lina så om det är ngt kan jag snabbt trampa på det..om det kommer en bil etc..

Lillen är en svart engelsk cocker född jan -10 :)

Ria74
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 Svarta cockrar är så fina tycker jag Glad

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Fridaaaa
0

Vår hund är sån ibland, fast blir man arg i rösten brukar det fungera, vissa dagar lyder hon minsta lilla. Dem har nog med bra & dåliga dagar tror jag:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.