Medlemspresentation
Tänkte vi kunde ha en tråd där var vi berättar lite mera om oss själva och de hundar vi har. Alltid lite roligare att diskutera med folk då man "har lite mera kött på benen" eller vad tycker ni?
Man berättar enbart det man vill själv och ingen ska ju känna sej tvingad att nämna namn eller sånt. Allt är frivilligt 
Jag kan börja =)
Jag är döpt och kallas till Kati. Fyller 30 nästa år (2012) bedriver Kennel Westtorpets. Hemma hos oss har vi nu för tillfället 10 hundar, men de minskar i antal snart då 6 av dem är valpar
.
Hemma kommer då att finnas: Äldsta Poitsu, sheltie (oreggad) på 8 år, Sheltien Ressu (Birasin Change My Life, vilket han okcså gjorde) 6år, Cockerspanieln Neiti (Spectrolite´s Points On Back) 3 år, Sheltien Kiira (Hillfire Tri To Be Good) 2 år så kommer dessutom här att bo Cockerspanieln Merja (Westtorpets Stars Of Shadow) och Kalle (Westtorpets Shadow Of Smoke), de sistnämda är då Neitis valpar som nu är 6 veckor.
Jag bor med sambo och hundarna i en villa i en liten by ute på landet. Gården är inhägnad så hundarna har några tusen kvadratmeter att röra sej på 
Jag jobbar deltid som kontorist. På fritiden så är jag skolare åt vår lokala hundklubb och drar träningar inom agility, lydnad, utställningsträningar och annat smått och gott.
Vi aktiverar våra egna hundar med jakt, spårning, agility, lydnad och rallylydnad.
Hundar har alltid funnits i mitt liv så ett liv utan hundar är helt otänkbart.
Bifogar en bild av mej tagen i vårast med våra hundar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Vilken bra idé 
Jag heter Maria och är 37 år. Hemma hos oss huserar en hund, Bella (Bricocks Michelle Ferris) som är 7 år och några katter. Den senaste kissen är en liten röd en som tyvärr miste sin mamma och har nappats upp. Bella har gjort sitt bästa för att fostra sin "valp" 
Bella är min första cocker men inte första hund. Hade en blandras innan av modell större. Dock hade hon inte hälften av cockerns envishet och viljestyrka.
Jag bor mitt ute på landet med skog inpå husknuten, så skogspromenader är något vi ägnar oss åt mycket. Tillsammans med mig bor min sambo/särbo. Han jobbar borta i veckorna.
Jag jobbar deltid på The Absolut Company som sensoriskbedömmare och resten på en skola. Fritiden ägnas till stor del åt Bella och att sköta om djuren. Vi tränar en del lydnad och har börjat försöka oss på spårning.
En bild på Bella och mig kommer senare, då jag verkar ha lagt sladden till kameran någon annanstans än jag brukar. Tankspridd, jag, näää 
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Ingen annan som vill presentera sej? 
Mia heter jag och är 15 år, hemmahörande i Norrköping. Går nu sista året i grundskolan och står i valet och kvalet vad gäller gymnasie, en hel djungel med skolor och linjer.
Har ingen hund själv men började rasta andras hundar vid 7 års ålder, trots vilda protester av vissa när jag gick ut med en 40-kilos labrador.
Men tack vare att hunden var starkare än mig fick jag lära mig hur avgörande kroppsspråket är vilket gjorde oss till ett bra team.
För tre år sedan började jag hjälp till med två welsh springer spaniels och slussades in i den "riktiga" hundvärlden som innebar utställning, spår, sök, lydnad m.m. Tidigare hade jag känt mig rätt begränsad i att ta hand om labradoren då denna hunds behov inte togs helt på allvar. Nu har jag istället lärt mig om allt hundträning till trimning och vad som krävs av en hundägare. Nu är welsharnas ägare än av mina bästa vänner och hon har lärt mig enormt mycket. Min största önskan är nu att ha en egen hund.
På fritiden tränar jag diverse hundsporter - främst rallylydnad och viltspår - fotograferar en hel del (både privat och åt företag) samt tränar.
Fråga på om ni undrar något!
Hej och hå på er! Hade totalt missat denna tråden, dåligt av mig :P
Frida heter jag, är snart 21 år gammal.
Bor ute på landet med sambon och alla våra djur.
Har alltid haft stort djurintresse och har just nu 1 hund, 2 katter, 4 marsvin, 5 kaniner, höns & tupp. Bor ute på landet, är ingen stadsmänniska.
Gick naturbruk smådjur/hund på gymnasiet.
Mina intressen är: Djur, fotografera, datorn, vara i skogen & gå mm.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej! Väljer att bara kalla mig Astell just nu…bor tillsammans med dotter och Lillen (svart cocker) född jan -10 vi har även 2 katter…bor vid havet där Lillen får långa promenader…
Vi har alltid haft hund men dom har varit i mina föräldrars ansvar och Lillen har jag ansvar för…är egentligen en kattälskare och det var inte planerat att ha hund framöver men så blev jag av med mina kattpojkar, en blev överkörd och en försvann, som jag var så otroligt glada för. Tittar man på min profilsida så finns Mio på bild där, han var som en hund, följde mig vartän jag gick, han blev överkörd 5 dagar innan Lillen föddes. Ibland tror jag att det är han som tillbaka i Lillen eftersom han verkade vilja vara hund istället…Mio älskade en spec kudde som nu Lillen alltid ligger på 
Jag målar även djurportätt och ska nu sätta igång med en stor tavla på 2 bernersennenhundar…mitt första kattporträtt har jag nästan precis gjort klart…