Favoritsovplats?
Har era hundar någon favoritsovplats eller flyttar dom runt?
Bella har en hel del platser hon sover på. I hallen på ett fårskinn, under köksbordet på ett fårskinn, bredvid min säng på en dyna, i min säng.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Sängen är ju absolut det bästa stället att ligga på enligt Neiti. Sedan är under blombordet i en "snarkis" (=en bädd med tak) så hon är riktigt undangömd =)
Lillen flyttar runt…men han ligger ofta vid mina fötter när jag sitter i soffan. Han blir varm av att ligga i soffan o sängen så han hoppar upp och ner…
Lillan flyttar runt, men hon ligger gärna i sängen när vi minst anar det ;) Och på sin bädd vid sängen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är lite olika. På natten är det min säng. Sitter jag vi datorn är det för det mesta i hans bädd men om där ligger katter så är det sängen eller vid mina fötter. När jag gör mig i ordning på toaletten innan läggdags har jag fått lägga min tröja på golvet och då ligger han där på. Om han är blött så blir det min morgonrock. Lika populärt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Soffan är helt klart favoriten för mina, förut hade vi en fotölj som Vera ansåg vara hennes
Men den finns inte kvar så nu är det soffan! På nätterna ligger de i sängen en stund till det blir för varmt, då har de sin Biabädd på golvet!