Favoritsyssla?
Vad har er/a hund/ar för favoritsyssla?

Bellas favoritsysselsättning är att gå ut och gå i skogen utan tvekan. Hade bara jag haft tid så hade hon gärna spenderat hela dagen luktandes på alla tuvor.
Favoritsysselsättning nummer två är att äta. Allt måste testas, även om dom gröna ärtorna är runda och svåra att behålla i munnen så ska man ju försöka 
Favoritsysselsättning nummer tre är att sova, helst i mattes säng eller i mattes snurrfotölj.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Nosarbete tror jag är nummer ett. BamBam kan hålla på hur länge som helst. Bra är det också eftersom han blir utmattad mentalt av det, och han är ju annars en rätt aktiv hund. Annars är det bada som gäller. Han är helt tokig i att bada och då helst samtidigt få apportera bollar.
Äta är en stark kandidat här också, och skulle man kunna kombinera bada med att äta, så tror jag den kombinationen vann. :)
Bära på saker. Enligt honom slår det allt. Verkligen allt. Även om vi bara sitter och tränar att han ska hålla abbortbocken ett vist antal sekunder så är han överlycklig. Sen rota igenom väskor gillar han med. Vet inte hur många gånger jag hittat honom med huvudet nedstoppat i en väska. Pappas väska med. Dock tar han inte maten som ligger i väskan. Pappa har knäckebröd och Tintin tar tag i baketet och sätter det bredvid väskan och fortsätter sen leta i väskan. Han tar inget.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Neitis absoluta favoritsyssla är att simma =) God tvåa kommer jakt och spårning sedan får vi ju inte glömma äta och sova =)