Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikettbeteende
Läst 1674 ggr
Ria74
0

Som katt och hund...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

brukar det heta. Jag vet inte vad jag ska kalla det, men katten har en förmåga att reta hunden något otroligt.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Viccan92
0

Haha jag känner igen det. "Titta vad gör katten med matte fy vad hemskt får man verkligen göra så". Tintin har valt ut min hankatt till sitt största offer han får inte gärna vara nära mig. Dem andra vill han dock gärna vara med och leka med. Han hör hur dem leker och kommer springande. Lilla 5mån Puff kan ibland slå efter Tintin när han går förbi. Då märker inte Tintin honom.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Ria74
0

Min lille kisse älskar att smyga på Bellas svans, särskilt när hon ligger ner och viftar på den.
Vilket resulterar i att Bella skäller och morrar. Vilket i sin tur resulterar i att katten svänger svansen i en krök och gör en rivstart genom rummet så mattor och diverse annat yr.

Det gäller att ha starka nerver när man har många djur Skrattande

Fridaaaa
0

Haha det där ser ut som min kisse ;)
Han är med röd :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Rachix
0

Här är en kisse som kunde reta livet ur vår stackars gamle-vovve… Hon fick verkligen göra allt utan att han sa ifrån… misstänker att han älskade det. Han finns inte längre, men hon är lika bossig som hon var då. Oskyldig

Cockerspaniel
2

Har två här hemma som har vart bästa vänner sen vi hämtade hem Dooleys! ;)

Ria74
0

#5 Vilken söt bild! Det ser verkligen mysigt ut med ryggarna ihop Glad

Cockerspaniel
0

#6 Hehe ska bara påpeka attr hunden är 1.7 år och katten är 5 månader. Tycker det är en sådan otrolig söt bild och man kan se hur bra vänner de är.

Dooleys och Lissie vart bästa vänner redan då vi hämtade Dooleys och de sov i bilen tillsammans <3

Fridaaaa
0

Undra vem som bestämmer här? Haha

(OBS ursäkta stöket! Brukar verkligen inte vara så stökigt osv där, men var burstädning osv samtidigt. Så brukar inte vara så äckligt där ;) )

Rachix
0

#8 Haha, så där är det hemma hos oss också - och då menar jag både stöket och att katten ligger i hundsängen ;)

Astell
0

Jag har två katter…dom retar honom genom att gå förbi hans mat när han har lagt sig för att vila bl a och då far han förståss upp:)

Fridaaaa
0

#9 Haha okej ;)

Astell
0

Jag har inga fina bilder som ni har på mina tillsammans…dom tävlar om min gunst istället :)