Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikett: träning
Läst 1128 ggr
Letfors
0

Fösta slalompasset på 6 månder!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer en flim på när Rut gör sitt fösta slalom på 6 månder. Efter en lång vila är vi på gånng igen för hoppningd vis utan några fler skador. På flimen är det även lite lyndasträning, och lite lite freestyel. Kom gärna med kritik på vad vi kan förbättra.

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Ressu
0

Vad duktiga ni är =)

Lite svårt att komma med kritik då man inte riktigt vet hur ni tränar och "inför vad". Men om ni tränar inför lydnad så var det något jag reagerade på:  i fotgående så skulle jag rekommendera för att få lite snabbare reaktioner i svängarna genom att gå typ 2-4 steg och sväng, igen 2-4 steg och sväng, variera höger- och vänstersväng för att få 100% fokus, det hjälpte hos oss då tajmingen inte var riktigt hundra.

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Letfors
0

Tack för din kritki :) jag kan hålla med om att mina blöningsplasering är kassa på denna flimen. Jag är en klicker mes min på flimen och klixkar innan jag gör något för att få fram belöningen, den hörs ju inte för att det är musik i bakhrunden, kanske är det därför du tycker att jag har dålig tajming. Jag ska ta till mig de du sa om korare stäkor och tänka på det nästa gånng jag tränar :)

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se