Vad tävlar du i?
Jag tänkte att vi kunde göra ett inlägg för att se alla som tävlar och hur det går. Det är bara början av senongen än och än så länge kankse man inte har hunigt ut på så mycket, därför tänkte jag att man kunde ta med mål för året ochså. Om vi försöker att få med det här Amris/eng, ålder, tik/hane, gren/ grenar, klass pinna tittel mm och lita tanker kring vart du vill med året!
Rut: Amris på 3 år. Våra huvudsport är agility och det är de vi håller på med mest, har inte hungng tävlar så mycket än pga skador, speifika tävlings mål för i år är Agility och hopp 2. Sen pysslar vi med Lynda, vlitspår, freestle jakt och Rallylynda, jag hoppas på att kunna starta något utav dom under året med.
Vicky: Amris 13 år. Hon är nu en glad panskonär. Undr hennes tävlingstid här vi hunigt med att bli utställingschapion, tävlat mycket i agility och lyckas ta en pinne i agility klass 2, (Vicky har aldrig haft någon motivaskon till agiliyn) sen har vi starta i freestyel
(Cinco: Bc på 9 år. Tävlar agility 3 och hopp 2, med två pinnar. Tävlat Freestyle vart med i AFC finala två år, komigt 4 och 10. Framtiden med agility är oviss då hon har ett knö som spökar, annas blir det freestyl för hela slanten)
// Anna
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Poitsu: Agility mini 3
Ressu: Agility medi 2, lydnad, så brukar vi delta i inoff.utställningar, så fungerar han som junior handler-hund
Neiti: Mest är det viltspår och utställningar. Dock har vi ju godkänt anlagsprov om det räknas som tävling
Kiira: Utställning och agility nu till sommaren
Merja & Kalle: Ska delta i deras första riktiga utställning nu 9.4 men har redan deltagit i inoff. Sedan blir det ju även viltspår för deras del och eventuellt lydnad och agility.
Diesel (storpudel): tävlar just nu enbart agility (hoppkl 3 och agkl 2).
Diesel har ställts ut med CK och hanhundsplac. som bäst, tävlat lydnad (lkl 2) och viltspår (viltspårschampionat) samt gått eftersökskurs.
Wesslan (jaktcocker): tävlar i agility (hoppklass 2 och agkl 2) samt prövas i fältprov, 2a pris ökl bäst resultat så här långt.
Lena A
http://lenaarvidsson.wordpress