Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikettbeteende
Läst 1626 ggr
Ria74
0

Åskrädda hundar?

Nu börjar ju åsksäsongen dra igång på allvar igen, tyvärr tycker jag för min del.

Är era hundar rädda för åska?

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Fridaaaa
0

Våra djur skiter i åsken, även kaninerna & marsvinen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ria74
0

#1 Vad skönt att djuren inte bryr sig om åskan Glad

Bella bryr sig inte nämnvärt, när det mullrar som mest kan hon voffa lite men inget mer. Den enda egenheten hon har är att hon tvunget ska ut och kissa så fort det dundrar på lite mer.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Fridaaaa
0

#2 Ja det är superskönt. Katterna är dock helst inte ute men ligger gärna och sover inne om det åskar hihi :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Letfors
0

Inte alls… som tur är :) tränar agility på klubben där det ligger ett miltärfällt och två sjukklubbar, så de är mer än vana med att det smäller och låter, mycket skönt.

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Ressu
0

Alla våra är som tur skottfasta och ingen av de verkar heller bry sej om smällare eller åskan. Dock är äldsta sheltien lite åskrädd men det brukar gå bra om han får lyssna på musik eller TVn

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Cockerspaniel
0

Har bara en hund men varken åska, muller eller blixt ixh dunder är något hon inte bryr sig om. Utan hon är tuff nog att försöka ta sig till platsen där mullret kommer ifrån så hon är rätt så cool med vädret :)

bambiiii
0

Min förra hund brydde inte sig! Rip<3

Men min kanin är livrädd :/ ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Viccan92
0

Nej då ingen av kaninerna bryr sig. Jag däremot kan darra till om det blixrar. Men det är ju en annan sak.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast