Hjälp spökar?!
vacknade av att alice behövde gå ut men nu beter hon sig kånstigt hon vågade först inte gå in i köket och hon låg och mårrade av något med en skum blick mot bordet. Sen trodde vi det var josses nessesär. men det kan inte ha varit det för vi tog bort den och nu hoppade hon upp där i gen och börja morra…. hon börjar skräma mig
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
vi använde naglack som vi inte använt tidigare kan det vara det?
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Ibland kan även hundar se småspöken! Dock kan det ha varit en lukt eller eventuellt kanske möss som kan ha skrämt hunden.

Bella kan gör ungefär likadant ibland. Det kan räcka med att en fluga sitter på bordet för att hon ska skälla för fullt och tycka det är läskigt.
Ibland kan hon ligga och skälla på maten med utan någon egentlig anleding.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Hihi aäger som 2 och 3#
Lite småläskigt tycker jag!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tror inte ens på spöken ;)
Tror att det är något annat som hundar reagerar på, som vi människor inte kan höra men som dem kan höra men som är helt naturligt. Svårt att förklara
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag har en golden som är väldigt uppmärksam, och gärna talar om när nåt ät fel. Flyttade vi om bland blommorna i fönstret, eller ställde en prydnadssak på fel ställe, talade hon om det ljudligt. Sen har hon haft perioder då hon morrar och skäller, strirrar på en bestämd punkt, och punkten flyttar sig. En medial person påstår att vi har en katt hemma, som hon reagerar på. 
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter