Skäller eran hundar
… när någon okänd kommer in eller bara hälsar den? :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Våran hund skäller om det kommer någon okänd då hon ej gillar främmande.
Så hon får ej hälsa.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jo han skäller när någon kommer om han märker det vilket han inte ofta gör. Jag får säga till att det kommer någon och då springer han till dörren och skäller ibland. Men svansen går hela tiden.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Våra skäller ibland, men mest då de blir riktigt uppspelta =)
Min skäller inte på okända heller, hon har lärt sig att bara vandra förbi dem. Dock är hon skällig mot barn (?) av ingen grundlig orsak så vet inte varför.
Hon är alltid tyst annars och för inge väsen alls.
#4 Kanske deras kroppsspråk?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Det är det vi inte vet med. De barn hon träffar och är tillsammans med är inga problem men hon är fortfarande misstänksam mot dem. Leker gör hon om barnen bjuder upp till lek.
Men det är sällan som hon träffar barn. När hon flyttade hem till oss så var ju barn redan vuxna så vi var inte helt den där barnstorleken för henne.
Hon lekte och hälsade på småbarnen då hon var liten men nu när hon ser dem skäller hon och skäller. Men hon morrar inte eller är dum med dem utan, bara skäller ut dem :p

Bella skäller när det knackar på dörren oavsett vem det är som kommer. Är det sen någon hon inte känner så skäller hon när dom kommer in med.
Folk som rökar skäller hon alltid på, har ingen aning om varför. Lukten kanske 
Barn kan hon skälla på ibland, men det tror jag beror på att hon dels sällan umgås med barn och att dom ofta kommer lite hastigt på.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Lillen skäller också när någon kommer men tystnar när han ser vem det är annars fortsätter han skälla en stund om det är någon okänd…vi går in genom en altandörr och han har sin fåtölj vid fönstret, han kan titta ut så han ser ofta att någon är på intågande…på gatan bryr han sig inte..

Här skälls det mycket….. naturligtvis när det kommer någon, det tycker jag är ok. Är det någon han känner tystnar han… men är det någon han inte känner fortsätter han. Å, jag vet inte hur jag ska lyckas att få tyst på honom. Blir ju lite svårt att prata med personen i fråga med en hund som skäller så att det vibrerar i hjärnan.
Han skäller även när han ser folk gå förbi utanför huset. (När han står och tittar ut).
Däremot var vi i vår stuga i helgen å när det gick förbi folk precis utanför var han tyst!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Om någon ringer på dörren ger Koffi ifrån sig max 3 skall. Skäller aldrig på folk eller hundar ute. Men om vår jakthund är inne (tysk jaktterrier/drever) och det ringer på dörren skäller hon som bara den och då hänger Koffi på och skäller han med. Men han brukar se allmännt förvirrad och rolig ut, men han faller för grupptrycket =)