Agility filmer!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tycker att det är hög tid att ta en tråd och änga den till agility med cocker, håller ni inte med? I denna tråden kan ni ladda upp tränings och tävlings filmer på era cocker så kan vi alla få njuta utav dem.
Jag börjar med en film ifrån ett tränings pass tidgare i våras, Rut håller på att starta upp efter en länger tid med skada och vila, det är alltså ett av det fösta agilitypassa på 6 månder om jag inte minns fel.
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se

Ett par dagars tävlings i uppsala under Slottshoppet, här tar Rut två st pinnar och blir uppflyttade till hopp2
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se

Ett sissta ifrån dagens träning på klubben
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se

Vilka bra filmer! Riktigt intressant 
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Riktigt duktiga hundar! På film 1 första filmen, vad är det för ras? Jätteduktig hund! Jag ska ha en border collie när jag blir stor och den ska bli så duktig ;)
Får man lägga upp bilder? Har inga videos.. Och dock är det hemmgjorda hinder :D
Vad duktiiig
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

#4 japp det är en bc i början av fösta filmen, kul att du gillar henne :) det är helt okej att lägga upp bilder, men kan du inte ladda upp en film? kanske filma med mobilen om du inte har någon film kamra :)
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Kan också bidra men någon bild
Neiti tränar på A
Och så tunneln (Neiti fortfarande)

…