Några Bilder på Emil
Tänkte uppdatera er lite med några bilder tagna här om dagen på Emil!

Känner att jag kommer in mer och mer i hundlivet och allt vad det innebär. Både han och jag lär oss nya saker dagligen!
Vi är nu anmälda till våran första kurs i november, En unghundskurs! Har ni varit på en Unghundskurs förut? Hur tyckte ni det var? Vad lärde ni er?
(vet inte om jag la det i rätt tråd? Ni får ändra annars!)
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Oj vad han växer =)
Han är en riktigt sötis! Roligt att höra att det går bra för er!
Tack! Jo visst växer han! Tider går otroligt fort!! 
//Linnea
Jag har själv varit med och hållt en sådan kurs. På vår klubb så är det en kurs som ger aktivering. Man anpassar aktiviteterna efter att hundarna är unga, tränar kortare stunder osv. Jag upp lever att många tyckt om den här kursen. Just den sociala biten för hundarna men också den utmaning som följer att få sin hund att fokusera på matte/husse istället för resten av hundarna, klurigt det där;) Man får hjälp och ider på hur man själv ska klara av "spök åldern" hos sin lilla vovve som växer sååå himla fort:')
Okej, Det låter ju toppen! 
Precis det vi behöver träna på! Hemma lyssnar han jättebra och lyder mig men när vi är ute o möter hundar så kopplas allt annat bort och han lägger fokus på heelt fel saker… :/ Så hoppas denna kurs blir lärorik! (:
//Linnea
Så söt! 
tack, jo visst är han (':
//Linnea

Vilka fina bilder du tar
dom flesta bilder jag tar brukar sluta med att Bella blundar, vänder bort huvudet eller ska akut klia sig.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Tack! =) Haha, jo det brukar lätt sluta så. Dessa tre var de ända som blev bra av ca 50 st ;)
//Linnea