Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikett: kennel-valpar
Läst 1298 ggr
Ressu
0

Vad tittar ni på då ni väljer?

Undrar vi ni medlemmar tänkar på och tar i beaktande i ert valp av uppfödare och sedan i valet av valp? Vad tittar ni på?

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Astell
0

Jag bad till Gud om att ge mig ett tecken om han var rätt hund, jag fick ett det så vi bestämde oss för åka och titta på honom, han var ursöt så han följde med hem. That's it! Glad

Ria74
0

Mitt val av uppfödare baserades på att jag ville ha en cocker härifrån skåne, dels eftersom jag ville ha nära till uppfödaren och dels för jag är lat ;)

Jag hade redan bestämt att jag ville ha en tik och när vi kom dit så hade dom två att välja på. Bella klättrade upp i knäet och då var det avgjort.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

saandra88
0

Båda de hundar som jag haft har "kommit till mig".. Glad Den första cockern köpte jag när hon var ett år och det var genom att mina släktingar har hennes kullbror och berättade att hon var till salu..

Andra cockern var genom att en bekant till mig rekommenderade mig kenneln och kombinationen. Det var bara en tik kvar och henne blev det..

Min katt som jag har fick jag nys om via en "facebookvän" då jag skrivit ett inlägg att jag sökte efter en katt… jag kom och kollade på kattungarna och det var en som lekte med mig och henne blev det. Glad

Nu har jag ingen hund alls, jag längtar tills jag får möjlighet att dela mitt liv med en livsglad cocker igen! Men eftersom mina tidigare djur har kommit till mig, så är jag säker på att nästa hund också kommer göra det…