Finaste färgen??
Som ni vet så kan en cocker ha väldigt många olika färger..
Vilken är din favorit??
Jag är jättekär i Liver and tan och Sobel.. 
Mina favoriter är Liver and Tan och Black and Tan. =) Men har en Blue Roan hemma.=P
Jag är väldans svag för Svartvit, blue roan, orange roan.

Svarta cockrar tycker jag är underbart vackra, men sen är jag svag för dom flesta roan färgerna också.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Liver, svart och blue roan 
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
åh så söt :D
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
#5 guuud vilken söt hund! :D Vilken kennel köpte du henne av??
Hihi tack, hon är världens finaste och jag är så stolt över henne. Hon är lika fin på insidan som hon är på utsidan!
#7 Hon är från Kennel Cockett!
Jag tycker röda cockrar är vackrast :)
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Röd och vit tycker jag. Början nästan drägla när jag ser såna.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#8 Antar att hon har Teo som pappa. Har träffat honom flera gånger och han är jättehärlig. Likadant med Vilgot.
#11 Japp det är Cockett's Matteo som är pappan :) Roligt att kunna följa deras blogg där pappa, morbror och halvsyskon finns med.
#12 Haha dem är så lika. Är en himla bra blogg hon har och hundarna är så fina. Blir lite avundsjuk ibland.
Blue Roan är en stor favorit! En annan färg jag gillar är den som ser ut som en blue roan med med Tanteckning, vet inte vad det heter dock..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#15 Det är väl blue roan & tan? :P Tycker också mycket om den färgkombinationen :)
#16 Så är det säkert, har som sagt ingen aning, haha. :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~