Bilder på din cocker :)
Lägg gärna in bilder på din cocker.. gärna vilken kennel den kommer ifrån och liten beskrivning..

Jag har ingen cocker just nu, men jag har haft två stycken för 2,5 år sen och jag kikar runt lite sporadiskt då och då efter en ny livskamrat att få dela livet med..
Men jag lägger med en bild på min hund Lexie, som fick lov att somna in 7 år gammal. <3
Tyvärr så har jag ingen bild på Danny på denna dator. =(
Här är en bild på alla våra hundar (förtuom placeringstiken Westtorpets Faster Than Shadow)
från vänster:
Neiti - Spectrolite´s Points On Back, 4 år
Kalle - Westtorpets Shadow Of Smoke, 1 år
Merja - Westtorpets Stars Of Shadow, 1 år
Kiira - Hillfire Tri To Be Good, 3 år
Poitsu . Poitsu, 9 är
Ressu - Birasin Change My Life, 7 år

Här är en bild på min tjej Bella. Henns stamtavlenamn är Bricocks Michelle Ferris och är 8 och ett halvt år gammal.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Min cocker heter Emil - Merry cocktails Performance, är ca 7 månader och kommer från Merry Cocktails kennel i Södertälje (:

//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Nej vad söta :D
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Barecho Fool To Remain Sane "Danny" 
Detta va förra hösten. så han va "liten" än.=)
Jag har en underbar bild på min cocker Trigger i Hundalmanacka 2013
Nyhet - träningsdagbok för dig och din hund. Nytt år och nya möjligheter - vad vill du uppnå hundåret 2013? Almanackan ger dig verktyg att följa upp dina mål.
Samla allt om hunden på ett ställe. Alla vet vi att hundar behöver motion, men hur många aktiviter sin hund under vardagarna. Hunden behöver jobba med sin hjärna.
Beställ den redan inag - info@hundalmanacka.se
www.hundalmanacka.se
10 jätte söt😃
ha en bra dag. kram
Idunvallens Heavenly Beautiful - "Julius"
Sable blue roan.
På bilden 2½ år :D
Fulhunden :D
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
#14 Vilken sötnos!
Lägger in en till bild på Danny.=) Det är en favorit sen i somras.=))