Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikett: pälsvård-skötsel
Läst 3070 ggr
Arny
0

Vad använder ni för klippmaskin?

Jag står i startgroparna för att beställa en Oster A5. Tänker börja klippa mer hemma. Är sugen på att lära mig mer!

Vad använder Ni för maskiner?

Ressu
0

Vi använde Mozer tidigare men hur nu övergått till andis AGR+. Gillar andisen då man kan köra den utan strömsladd som bara trillar ivägen!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Arny
0

Jag kikade på Andis med. Men hon som klipper min hund nu har en Oster så då vet jag ju att den funkar bra =)

Knutte-love
0

Ja du. Bra fråga. För det mesta brukar vi åka till uppfödaren och klippa Danny. Eftersom min syster inte vågat klippa. utifall det blir fel.=P Och jag kan inte.:P

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Ria74
1

Jag använder en oster golden A5. Tycker den är kanonbra

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[Teddies matte]
0

Oster A5 och Andis AGC (super) 2-speed är bland de bästa maskinerna, själv har jag en Andis AGC 2-speed och är helnöjd. Funderade på båda dehär maskinerna men det blev Andisen, eftersom den är lättare och smidigare än Ostern och blir inte varm fort, dessutom är den väldigt tystgående.

Arny
0

Aha! Kanske skall kika på en Andis. Tack för tipset!

Arny
1

Jag köpte för ett tag sen en Andis AGC super 2-speed. Jag är supernöjd! Har nu använt den ett par ggr och den är toppen!! =)

SuperLimm
1

Jag köpte också en Andis för ett tag sen, den med en hastighet. Är sjukt nöjd. Jag har inte vant mig vid sladden och tyngden än men de kommer väl. :P Har aldrig varit med om tystare maskin :D

Mvh Linn

Astell
1

Tack för tipsen!!

medde
0

Jag har två stycken Oster A5 .

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Arny
1

Jag har köpt min maskin här. Mycket nöjd. Mailade först och bollade lite med vilken maskin som skulle passa mina önskemål.

http://www.lyckliga.nu/