Cocker spaniel iFokus

Cocker spaniel

Etikettbilder
Läst 1571 ggr
Knutte-love
1

Dannys första dopp i vatten detta år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjo! Det va ett tag sedan nu. Danny har hunnit tagit sitt första dopp i deras egna lilla pool. :) Han njöt väldigt mycket. :) men han började frysa efter ett tag. :P så tänkte bjuda på en bild när han badade. :)) Danny jagar bubblorna som kommer ifrån vattenslangen. :))

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Knutte-love
1

Danny vågade lägga sej också. :)

Kramiz Amanda och Danny!

Knutte-love
0

Han kom på att om man ligger rakt och trycker ner magen så får man mycket vatten på sig. :)

Kramiz Amanda och Danny!

Ria74
2

Så härligt det ser ut 😃

Jag försökte få Bella att bada i en liten barnpool jag köpte för några år sedan, men hon tvärvägrade. Badkruka som hon är 😉

Det slutade med att jag satt i poolen  och plaskade och försökte visa hur kul det var och hon stod ett par meter därifrån och bara stirrade på mig som om jag var tokig 🤪

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
0

Hehe, ja!:) han tyckte det va skit skönt. :) Hehe, vilken badkruka! ;) Hehe, när jag plaskar i vattnet så springer Danny och ska leka. :P

Kramiz Amanda och Danny!

Minirut
0

Mysigt!! Hur tusan ska jag få Bazze att göra likadant? Skulle inte vara helt fel nu när det är så varmt men han anser att vatten är till för att dricka, inte att bada i. :P

http://pillasddv.weebly.com/

Knutte-love
0

Hehe, jadu. Danny har alltid varit vatten tokig. Så det va inte så svårt för oss att få i honom. ^^ Jag tror att kommer han bara på att det är skönt att ligga i vattnet så kommer han nog att hoppa i själv. :) jag brukar lyfta i Danny om han flåsar för mkt. Men det skulle jag inte rekomendera till att göra om hunden intevill vara i vattnet. :P

Kramiz Amanda och Danny!