Annons:
Etikettänglahundar
Läst 1308 ggr
nitisen
2014-03-26 20:26

Sov gott, älskling!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I Söndags kastade jag mig in i bilen för att åka med ilfart till mina föräldrar och ta farväl av min bästa vän. Nästan 9år tillsammans fick vi men det räcker inte. Saknar honom så hårt!

Det var hemskt. Jag var med hela vägen, till slutet. Hade inte hjärta att lämna honom då jag alltid varit hans favorit och det alltid varit jag som lämnat och åkt hem. Denna gång fick han lämna mig, jag höll han nära hela vägen. Min älskade Picasso! Vi som skulle spendera en vecka tillsammans bara några dagar senare.. Vi skulle firat din 9års dag och lekt massor på stranden med Brimer.. Även sommaren var planerad, du skulle ju lära tokvalpen hur man apporterar i vatten och vart tomtgränsen går ute i stugan. Du hann inte.

Det gör så fruktansvärt ont att ens bästa vän inte finns kvar längre. Gruvar mig så för att åka hem till mina föräldrar igen, det kommer vara så tomt.. Så extremt tomt. Min bästa vän, sedan jag var 12år… Älskade hund!

Jax <3

Annons:
MrsGoldfire
2014-03-26 20:30
#1

Åhh, så fina, trist när de blir gamla.❤️

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Stallmima
2014-03-26 20:31
#2

Jag beklagar verkligen  ❤️  Det skär i hjärtat när jag läser om sådanthär och tänker på mina egna djur som jag fått säga farväl till, det blir inte lättare  😢  R.I.P  till din fina

Tarotstollan
2014-03-26 20:34
#3

Det är så fruktansvärt när det är dags att säga farväl för gott. Beklagar att det var hans tid nu.✨

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

nitisen
2014-03-26 20:50
#4

Det är jobbigt och fruktansvärt men jag gläds åt den id vi haft och de fina minnen han lämnat efter sig. Jag gläds åt att han var frisk fram till slutet, aldrig sjuk innan. Av alla hundar vi haft så är han den som satt djupast spår.

Jag är glad att mamma ringde. Att de fixat en tid så jag skulle hinna hem (resa på lite drygt 30-45min). Har aldrig kört så fort förr! Brimer fick stanna i bilen och min syster plockade ut han då vi åkt iväg med Picasso. P var alltid så sotis då jag var med andra hundar så hans sista tid fick han rå om mig helt själv. Han låg i mitt knä hela vägen dit, satt i mitt knä tills han somnade av lugnande. Jag höll hans tass med hans panna mot min tills han flög iväg. Han brukade alltid kramas så då jag kom hem. Lägga sin panna mot min, eller mot min hals. Trodde aldrig att jag skulle orka det där men vad gör man inte för sin älskade bästa vän? De är värda all kärlek de kan få.

Jax <3

Ressu
2014-03-27 12:38
#5

Beklagar sorgen!

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

 

Knutte-love
2014-03-27 21:11
#6

Beklagar Sorgen! 😕🤗

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
Ria74
2014-03-29 17:57
#7

Beklagar verkligen. Det är alltid lika tråkigt att mista sin vän 😕

Kram till dig 🤗

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[fleppo75]
2014-03-30 21:42
#8

beklagar sorgen vet hur du känner dig!

Kram🤗

lisinda
2014-03-31 19:22
#9

beklagar så mycket 🌺

Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker  medarbetare cockerspaniel ifokus   

Upp till toppen
Annons: