Annons:
Etikettot-tråd-off-topic
Läst 2415 ggr
Knutte-love
2014-09-03 18:02

Klotterplank #1

Här kommer en ny klotterplank. Den andra finns kvar och kan hittas i listan till vänster. 

Här kan man skriva om vad man vill. 😃

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

  • Redigerat 2022-09-20 09:24 av Niklas
Annons:
Ria74
2014-09-03 23:01
#1

Ikväll fiser Bella så jag kan knappt vara kvar i rummet 😂

Det är nästan så man blir yr i huvudet 🤪

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Knutte-love
2014-09-04 02:19
#2

Haha, ojdå. 🤪Danny fiser inte ofta, och det är jag glad för 👍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Asja
2014-09-04 07:39
#3

Jag är sjuk och Morris är otroligt understimulerad och livlig.. Jag orkar bara inte hitta på någonting med honom just nu, men jag blir galen på att dumheter han hittar på 🤪

Knutte-love
2014-09-04 13:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3 Hehe det känner jag igen. 😛

Dagen började inte särskiljt bra. Men hoppas på att den fortsätter lite bättre. 

När jag klev upp så va det som alla andra dagar att jag släpper ut Danny för hans morgonpink på gården. Men när jag kommer in igen efter att ha rastat honom så är det första min mamma säger att hennes katt Zonic inte har kommit in på morgonen. Det gör han alltid så fort mamma öppnar dörren. men inte idag. Våran andra katt Snoowie hade varit väldigt närgången  och vela tala om något för mamma. Så min och mammas första tanke va att han har blivit påkörd av tåget(10m ifrån husknuten ungefär går tåget) Så jag drog på min mina foppatofflor och gick längst järnvägen. och när jag gått tre meter så ser jag Zonic ligga där emellan rälsen 😢Vi visste att han va där nere och jagade möss mkt. men han har alltid lyckats springa iväg när han hört tåget, men tyvärr inte denna gång. Denna gång lyckades han inte.  

Som tur va så kom det en gubbe som höll på att jobba med järnvägen längre bort för att kolla vad det va på spåret. Så vi slapp gå ner och hämta honom, dem frågade om vi vela begrava honom, det hade jag gärna gjort men min händer är inte okej just nu så jag beslöt mej för att dem skulle få ta med honom och begrava honom. 

Snoowie som ännu en gång vart själv är helt förstörd att ha blivit lämnad. man ser det i hela ögonen. stackars våran älskade Bow-Bow. 😕❤️

Men jag hoppas att Zonic inte fick lida utav avled direkt efter olyckan. 

R.I.P Zonic❤️🐱

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Asja
2014-09-04 13:49
#5

#4 Nej men fy en sådan hemsk morgon ni har haft 😢 Stackare! Kram ❤️

Ria74
2014-09-04 15:38
#6

#4 Åh nej vad tråkigt 😢 beklagar verkligen. Stor kram till dig!

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Annons:
Knutte-love
2014-09-04 21:43
#7

#5Ja, verkligen inge rolig morgon. 😕 Tack ❤️

#6 JA riktigt tråkigt. 😢 Tack ❤️

Dagen annars har varit rätt okej. 👍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Knutte-love
2014-09-05 17:19
#8

Idag har jag och Danny haft sällskap av en kompis och hennes hund. Danny är trött efter dagens sällskap. 😛 Men det va inget som stoppade mig. Så jag sprang runt med min nya kompis. (Gräsklipparen) Dock vart jag inte klar, men får fortsätta imorgon om vädret tillåter det, 👍

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Emel
2014-09-05 20:45
#9

Mitt pälsmonster är nu bara hälften så rufsig och pälsig :P Ser kul ut!

Trimmat hennes vänstra sida. Sen fyllerufs andra. Min kille undra hur jag bytt pälsens färg :P

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

Knutte-love
2014-09-19 14:36
#10

Idag är min syster på besök med hennes tre hundar och en Fralla som hon är hundvakt åt. Det fungerar skapligt mellan Frallan och Danny.  Danny är inte så förtjust i okastrerade hanar. men det fungerar väldigt bra. Jag tog en promenad med dem nyss och nu är dem ihopsatt med lite extra koll. Innan satt dem med ett kompostgaller emellan. Men nu går det bra. Dock kommer dem inte få gå ut på gården samtidigt då alla hundarna blir extra glad och uppspelta över att få gå ut. Så det skippar vi nu när det går så pass bra mellan dem =)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Frosstis
2016-05-28 18:28
#11

Hejhej :D

Är det vanligt att hundar kan bli dåliga av märgben? För i onsdags fick Alfons ett fryst märgben som tinat i några timmar, på natten spydde han och på morgonen var hans mage stenhård och han ville inte äta eller röra på sig. Men jag gick ut med honom på gräsmattan och gick runt lite med honom så han kissade och bajsade (normalt bajs) och sen drack han massor av vatten på altanen och han var lite bättre men ändå hård och spänd mage. Han blev bättre under dagen och han är helt okej nu. Men tror ni det var pga märgbenet?

taylor__lambert
2016-05-29 08:45
#12

#11 kan ha varit. Min hund blir som så att han dricker mängder med vatten. Sen brukar han inte bajsa förrän senare än vanligt. Spyr gör inte min hund. Kan det ha varit som så att han fick i sig en för stor bit? Fick han den helt fryst eller upptinad? En del hundmagar klarar inte av det stelfrusna.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Frosstis
2016-05-29 20:38
#13

Åh okej. Jag hade låtit den tina ett par timmar iaf!

Annons:
taylor__lambert
2016-05-30 00:39
#14

kan ju också vara att hunden fått i sig en ben flisa? Det triggar igång de flesta hundars kräkreflexer. Åtminstone om de inte är vana att äta sånt

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

taylor__lambert
2016-05-30 00:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jag saknar min Micke nu när jag ligger här i en tom säng i Turkiet och är dunder förkyld! Kan dessutom inte somna då jag inte har min medicin för jag fick inget intyg, för den skulle minsann kosta flera hundra spänn!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Frosstis
2016-06-13 19:56
#16

Bara några veckor kvar tills Alfons försäkring börjar gälla igen. 1 juli - håll ut och bli inte sjuk!!!!

Upp till toppen
Annons: