Annons:
Etiketttävling-jakt
Läst 1250 ggr
Knutte-love
5/6/15, 3:35 PM

RLDN Barecho fool to remain sain (Danny)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att jag själv vågade mig ut på Rallylydnadsplanen första gången, så bestämde jag mig för att det va inget för mig tyvärr. men min syster gav inte upp att han skulle lyckas. Hon såg alla små fel jag gjorde och vi tränade tillsammans och hon kämpade på att få tre godkänt och RLDN! Hon såg att det fanns där och slutade inte ge upp hoppet 🙂 

Efter tre tävlingar varav en förra veckan och en i går så fick äntligen Danny RLDN(Rallylydnadsdiplom Nybörjarklass)  titeln 😃

JAg är så glad övre att Danny och min syster lyckades med att fixa den titeln ❤️

Mer titlar hoppas vi på :) 

Har era Cockrar några titlar?

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Annons:
taylor__lambert
5/6/15, 4:34 PM
#1

Grattis! Micke har ännu inga titlar, vill starta i rally men han verkar inte så på på den sporten utan är mer en agility hund som vi tänkt starta i någon gång i år :) Men vill starta i rally ändå, det kanske går bättre än jag tror hahah

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

LuLeLo
5/7/15, 6:46 PM
#2

Gud vad kul! Lotus har inte några titlar, men det vore kul om vi kunde få någon i rally och lydnad.

Tass Josephine

Knutte-love
5/15/15, 1:21 PM
#3

#1 Tack :)  Rallylydnad trodde jag aldrig att danny skulle klara av. men det fungerade väldigt bra! :D Så prova iallafall :)

#2 Ja :D Okej, du får försöka sikta på det så klarar du det :)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

 

 

 

Upp till toppen
Annons: